Hjälp min sjuka katt Angel!

Hej, det var väldigt längesen jag uppdaterade på bloggen nu, men jag behöver er hjälp! Min fina och älskade lilla Angel blev i tisdags (25 nov) inlagd på djursjukhuset i Malmö, och dagen efter opererade de honom akut. Han är för tillfället stabil men läget är fortfarande kritiskt och det finns risk för komplikationer. Han är som tur är försäkrad, men försäkringen täcker inte alla utgifter.. För tillfället ligger summan jag själv ska betala på ca 10.000 kr, och den summan ökar självklart om det tillstöter komplikationer, om nya tester ska tas, om han blir inlagd i ytterligare flera dagar osv. Jag har därför lagt ut flera snygga grejer på tradera, och ALLA pengar jag får in går till Angel's veterinärkostnader! Här hittar ni mina annonser: http://www.tradera.com/search…
 

Min mamma säljer handgjorda och egendesignade smycken och även där går ALLA intäkter till Angel's veterinärvård! Gå in på http://rufftochsott.blogspot.se/ för fler bilder och mer information.

 

Min fina fina Angel måste komma hem igen! 

 
Än så länge har jag lagt ut 12 annonser, men jag kommer lägga ut fler! Klicka HÄR för att komma till annonserna!
 
 
Här ser ni några av smyckena som min mamma säljer, gå in på henne blogg HÄR för att spana in alla smycken och för information hur du handlar.
 
 
Unna dig själv något fint eller passa på att köpa julklappar och födelsedagspresenter till dina nära och kära, och hjälp samtidigt till att rädda livet på min Angel!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback