You're gonna hear me roar

Det här hade jag på mig för ett par dagar sedan, äntligen kan man börja använda sina skinnjackor lite smått igen! Och ser ni vad långt mitt hår har blivit! Tycker faktiskt att det är för långt just nu, jag måste be mamma klippa det (hon har jobbat som frisör). Jag har tänkt kapa det med en eller kanske två dm och så vill jag klippa upp det lite så håret blir lite lockigare.
 

Platåskor//Tradera    Byxor//Ebay    Linne//Gina Tricot    Skinnjacka//Loppis    Hatt//H&M    Solglasögon//Loppis



Kommentarer

sv: så lite så :)

snyggt :D

Ja gud så långt ditt hår blivit! Hur gör du, haha!

» Wilma

Gillar verkligen dina outfitbilder!

Hej! Jag undrar bara hur din rygg mår idag? Vilka kotor var det och vad var det för operation? Stel och diskprotes va? Jag ska få en diskprotes inopererad och är så sjukt rädd :( Är du ok idag? Hur längesen var det? :) Med vänlig hälsning, Athena


Kom ihåg






Trackback