Pyssel!

Som jag skrev i ett av mina senaste inlägg så har jag pysslat en del de senaste månaderna! När det gäller kläder så gillar jag det lite "tuffare", platåskor, mycket svart, hattar och accessoarer, men när det kommer till inredning så älskar jag ljusa pastellfärger, cupcakes och gullegull! Så när jag pysslar blir det nästan bara i pastellfärger och väldigt gulligt, jag vill ju kunna använda grejerna i min framtida lägenhet :) Om ni tycker det blir för mycket pyssel så får ni hojta till, jag vet ju inte riktigt vad det är ni vill se här på bloggen. Här nedan ser ni bilder på tre Pringles rör som jag har gjort om! Jag har målat kanterna rosa, slagit in rören med omslagspapper, tejpat med washitejp, målat med glitterpenna och satt fast fina dekorationsblommor. Tänk vad lite omslagspapper kan göra, nu ser de verkligen inte ut som Pringles rör, eller vad säger ni? :)
 



Kommentarer

Supersöta!
Själv älskar jag pyssel, så mer sånt här! :)

fina!

Svar: Tack så mycket! :)
Jennilie

det där var grymt fiffigt och dom blev super fina!

Like it!

Ha en bra onsdag! :) kram

Jätte fina, vad duktig du är :)

Hej! Jag undrar hur du rengjorde inuti pringlesrören?


Kom ihåg






Trackback