Jag kan inte få nog av shopping..

Ikväll hamnade jag på ebay.com och tänkte att jag kunde klicka hem några saker.. Men några saker blev till flera saker, haha. Men jag är nöjd ändå! När jag shoppar så shoppar jag faktiskt nästan alltid billigt, mina favoriter är ju ebay och second hand. Ibland handlar jag även från t.ex H&M och Gina Tricot också, men det brukar inte hända så himla ofta. Men när det händer blir det oftast bara någon enstaka grej, om det inte är rea vill säga :) Men tillbaka till ebay-shoppingen. Det fick bli lite blandat, två par skor, lite kläder, smycken, smyckesförvaring och så ett minneskort till mobilen. Hittade så himla många snygga par örhängen, och den blå toppen gillar jag super mycket! Längtar verkligen tills paketen börjar trilla i brevlådan :D
 
 
Något här ovan som faller er i smaken?



Kommentarer
» Bunny

Tjusigt! ^^ Har inte shoppat på evigheter, dumma tomma plånbok :(

Riktigt mycket snyggt!
En fråga när det kommer till skor, har du någon gång råkat ut för att dem inte passar/går sönder efter första användningen eller liknande, hur gör du då? Skickar du tillbaka eller du säljer? Vore roligt att vet :D

Svar: Tack så mycket :DJag har aldrig varit med om att de gått sönder någon gång, så det är bra. Däremot har jag varit med om att skorna har varit för små två gånger. Om inte skorna är så dyra skulle det aldrig falla mig in att skicka tillbaka dem pga av kostnad, tid osv. Så de gånger de inte har passat mig har jag satt ut skorna på tradera och har alltid fått tillbaka pengarna för att kunna beställa en storlek större :) Så så gör jag. Kram!
Jennilie

super duper läckra örhängen.

de asymetriska shortsen i mitten gillar jag (för jag har dom i svart själv) ha ha

ohhhh vad läcker klein blå färg..den färgen e så sjukt läcker

Oh my, skorna! <333

Du tänkte med skor...kör du med den stl du kör på i Sverige? Eller går du upp/ner en stl osv?

Herregud!!! Hur fan hittade du allihopa? När jag surfar inne på ebay hittar jag bara fula kläder och skor. Vad för sökord använder du?

Fan nu är man förbannad på sig som är asdålig på att leta. haha.

Snygga grejer förresten!!!!

Tips på bra ebaybutiker? Hittar aldrig så fina grejer som du!!! </3

Svar: Jag är väldigt dålig på att spara butiker, men här är två stycken som jag har sparat och tycker har en del bra grejer; http://myworld.ebay.com/ladygaga520/ och http://myworld.ebay.com/pinkychang99/
Annars så brukar jag mest bara söka på sökord om jag letar efter något speciellt. Men mest brukar jag nog bara sitta och bläddra bland olika kategorier. På senaste har jag använt sökordet Chiffon, där kan man hitta snygga grejer.
Jennilie

» Anita

Åhh den vita shortsen alla bloggar om som är från zara, bara at du har hittat den mycket billigare! Kommer du ihåg vad du sökte på?

» Vicky

Hej! Hittade din blogg för ett tag sedan och är nu helt fast! Tycker din stil är sjukt fin och inspirerar till max! Har dock bara en fråga, är det mycket tull på ebay i och med att de mesta kommer från kina osv? och har man mycket mejlkontakt med säljaren, eller får man bara ett mejl där man ska sätta in pengarna? Vet att du svarat på liknande frågor tidigare (ja, jag kollade igenom typ halva din blogg för du är så himla fantaskisk) Keep up the good work! Ser fram emot att se hur du stylar allt när det kommer :)

Svar: Åh, så himla kul att höra! Så kul att du gillar min blogg och min stil :D Jag har beställt säkert över 100 grejer (om inte mer) från ebay och har inte åkt på tull en enda gång, så jag börjar tro att det är tullfritt från Kina? Nej man har inte så himla mycket mejlkontakt med säljaren, utan de skickar en bekräftelse när varan är skickad och ibland mejlar de efter några veckor och undrar om man har fått varan och vill att man ska ge dem bra betyg. Man får inget mejl för att sätta över pengarna, det gör man under en process som sker på ebay.com. Om du spanar in min kategori "Frågor och svar" så har jag gjort ett tydligt inlägg hur det går till att handla från ebay, då ser du ju hur betalningen går till.
Jag har redan nu masssor av nya plagg att visa er. Så synd bara att min rygg är så jädrans dålig just nu, plus att pollen gör att jag är så förlamande trött, både i fysiskt och psykiskt. Men jag ska väl ändå försöka blogga lite :) Kram och tack för alla fina ord!
Jennilie

Kan du inte länka skorna/sandalerna, dom var as snygga? :D


Kom ihåg






Trackback