I'm a TIGER, Rauwr




Klackar//Nelly.com   Byxor//H&M   Tröja//Ebay.com   Smycken//Ebay.com   Hatt//H&M  
 
Titta vilken tröja jag fick hem med posten igår! Den är ju väldigt populär och har ju varit det ett litet tag nu.. Först tyckte jag inte att den var så himla snygg, den var okej, men inte snygg. Men ju mer jag såg den på bloggare, desto mer började jag gilla den. Så tillslut fick det bli en beställning, tycker alla färger är så härliga och livar upp stämningen. Jag väntar även på att få hem en likadan tröja fast i rött, hoppas den kommer snart!
 
Ni får ursäkta min dåliga uppdatering på sistone, har helt enkelt inte haft lust att blogga, så blir det ibland. Jag har i alla fall varit ute en del, varit i Kristianstad och så har jag såklart myst med mina kissemissar :) Idag var jag och mamma ute med dem på ett super vackert ställe, mamma tog ett gäng bilder så jag tänkte visa er några av dem imorgon. Vi hörs då, kram!
 
Ps. Ja jag vet att min lugg börjar vara liiite för lång nu, hehe. Ska se till att klippa den nån dag snart.



Kommentarer

underbart läckra färgar... lyser verkligen upp..super snyggt

din lugg e så attans jämn o fin..min attans lugg separerar sig hela tiden så jag blir så galet irriterad ha ha (dock dax att klippa min med)

har du lust att länka tröjan? har inte hittat någon till rimligt pris.. :)

» emma

snyggt och perfekt ställe att fota på!! :) och shit vad tjockt hår du har! GE MEJ! :D ^^ snyggast i bloggvärlden är du! :D

Du är så vacker! Din stil inspirerar verkligen.
Kram


Kom ihåg






Trackback