I'm a Chicago tiger. Who are you?

 




Klackar//Nelly.com   Solglasögon//Tradera.se   Resterande plagg och acceessoarer//Ebay.com
 
Pju, äntligen har jag kunnat göra klart det här inlägget. Vi fotade dessa bilder igår kväll och jag började redigera dem när vi kom hem. Jag blev dock så himla trött när det var ca 10 bilder kvar att redigera så jag gick och la mig. Idag på förmiddagen var vi och kastrerade kissemissarna (det gick jätte bra och de verkar må som vanligt) och när vi kom hem skulle jag redigera resterande bilder och göra inlägget, men det gick åt skogen. Alla program valde att hänga sig så efter ca 45 minuter gav jag upp. Dessutom var jag tvungen att åka och träna och sedan träffa min läkare. Men NU så! Nu funkar datorn som den ska och jag har tid att skriva det här inlägget. Igår bar jag kjol utan att frysa, det var så härligt!! Vi har haft fint väder och sol jätte länge, men nu verkar det ska vända :(
 
Nu ska jag släppa ut katterna så de får vara ute ett tag, dom älskar nämligen att vara utomhus.
Vi hörs, hoppas ni har det bra?!
 

Psst.. Ser ni förresten vad långt mitt hår har blivit, och på bilderna är det ju ändå lite lockigt.



Kommentarer
» Bunny

Tjusig! ^^

jäklar vad kångt håret blivit.. har du växt medel i det ha ha.. jag vill att mitt med ska växa så snabb... damn snyggt skärp som bara den

» Elin

Skitsnygg outfit som vanligt! Är avundsjuk på ditt långa prinsess-hår, själv klipper jag bara av det hela tiden ...

Killer platåerna (?) från Fanny Lyckman var bara slut i lager, nu är ett par av de svarta hemma hos mig :D

» Julia

Ascoolt!


Kom ihåg






Trackback