God natt och nu är jag minsann tillbaka!

Hejsan! Jag måste erkänna att det kändes himla bra att sätta sig vid datorn och logga in här på bloggen! Innan jag tog den här pausen kände jag för första gången sedan jag startade min blogg att jag inte brydde mig så mycket om den längre (det gällde tyvärr det mesta), därför känns det så skönt att vara tillbaka till det normala igen :) Jag ser verkligen fram emot att börja blogga igen, visa alla snygga grejer jag fått hem, mina super fina kattungar, outfits och så att få inviga våren tillsammans med er. Hur resan med katterna gick osv berättar jag imorgon tillsammans med massor av fina bilder på dem som mamma tog under en promenad, men tills dess får ni dessa söta bilder på dem.
 
De älskar att ligga på min resväska som jag inte orkat packa ur än, till vänster ligger Spike och till höger Angel.
 
Lilla Angel är i köket och kollar om någon lämnat framme något gott att smaska på.
 
Spike ligger i trappan och vilar. De älskar att ligga i trappan för där blåser det varm luft.
 
Nu ska jag gå och sova, men vi hörs imorgon igen! Sov gott, kram!



Kommentarer
» Elin

Vilka sötnosar! :)


Kom ihåg






Trackback