Instagram / Web.stagram

Bilder från min instagram, följ mig @dayswithjen
 
Hejsan! Har ni haft en bra lördag? Min har varit hur bra som helst! Jag har varit på loppis, hängt i stan, hälsat på hos vänner, ätit grillat, käkat en glass i hamnen och avslutat med en film :)
 
Jag vill påminnna er om att jag numera har instagram. Där uppdaterar jag oftast ett par gånger per dag, och där blir det betydligt mer vardagliga grejer än här på bloggen. Innan försod jag inte riktigt varför instagram var så hypat, och jag blev så arg på bloggarna som bloggade allt mindre för att istället hänga på instagram. Jag menar bilderna är ju mycket mindre och dessutom i sämre kvalité, vad kan vara så bra med det? Men nu förstår jag! För det första så har man alltid med sig mobilen så man kan fota vad man vill när man vill, och man behöver inte redigera bilderna, men om man vill det så går det super snabbt! Sist men inte minst så går det så snabbt att uppdatera med bild och några få ord. När jag ska göra ett inlägg på bloggen så tar det oftast någon till några timmar.. Man ska sätta igång datorn, föra över bilder från kameran till datorn, välja ut bilder, redigera bilder och så ska inlägget göras. När man uppdaterar på instagram så tar det kanske fem minuter sammanlagt, gaaanska stor skillnad!
 
Följ mig på @dayswithjen
 
Psst.. Om ni inte kan/vill följa via mobilen så kan man göra det via datorn på web.stagram och kommentera genom facebook, ni hittar mig här; http://web.stagram.com/n/dayswithjen/



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback