Update från Umeå!

Hallå där! Tänkte passa på och skriva några rader när jag ändå sitter vid datorn. Hittills har jag haft det himla bra här i Umeå och det gick även bra på Smärtkliniken. De kom väl inte direkt fram till något (som väntat) men det där berättar jag mer om när jag är hemma igen (flyger hem på måndag). När jag kom i söndags sov jag hos min morbror och hans familj och på måndagen checkade jag in på mitt hotell. Förutom att vara på smärtkliniken så har jag hunnit vara med min fina vän Hanna, jag har hunnit träffa Melker och ätit lunch med Bibbi, och just nu är jag hos pappa och mina (hihi tänk att de snart är mina) kattungar!
 
Nä hörrni, nu ska jag leta åt någon katt att mysa med! Vi hörs när jag är hemma igen och då återgår vi till mina vanliga bloggrutiner!! Kram!



Kommentarer
» Ebba

Katter är så mysiga :) Lånar alltid min kompis katt när jag är där haha!

Svar: Ja det är det finaste och mysigaste djuret som finns om du frågar mig :) Längtar så förbannat mycket tills jag får hämta mina, snart så :D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback