Måndagstävling!

Så där ja, då var det dags att dra igång en tävling igen! Den här gången har jag valt att tävla ut två super snygga ormringar (de är såklart nya och oanvända). Jag har själv en sån här ring och jag kan säga att den sitter riktigt bra på fingret då den är justerbar. Eftersom det är två ringar så drar jag två vinnare.
 
 
Tävlingsregler;
  1. Skriv eller nämn i ett inlägg på din blogg att du är med och tävlar om den här ringen, och länka till det här inlägget (du får mer än gärna låna bilden).
  2. Kommentera det här inlägget med ditt namn och mejladress, samt länken till ditt inlägg som tävlingen nämns i.
KLART!
 
Om du inte har en blogg;
Den här gången gör jag så att endast de 8 första utan blogg får vara med och tävla, så först till kvarn! Du behöver bara kommentera det här inlägget med ditt namn och din mejladress, samt på något sätt framföra att du är med och tävlar.
 
Tävlingen avslutas på söndag den 3 februari klockan 12.00. Jag mejlar vinnarna ett tag där efter.
 

Jag har valt att avsluta tävlingen då det är för få som tävlar. Förstår inte riktigt varför ingen ville ha den här super snygga ringen?! :)



Kommentarer

jag är med!

Jag är med och tävlar!

Åh, såg detta först nu :( Bloggläsning har inte varit prio ett det sista...


Kom ihåg






Trackback