Rauwr!!

Från ebay.com.
 
Titta vilka snyggingar jag hämtade på posten idag!! Och snacka om att jag blev glatt förvånad när jag öppnade paketet.. När jag beställde väskan såg det ut som att det bara var den stora väskan jag köpte, men när jag öppnade paketet upptäckte jag att det även följde med en kuvertväska och en necessär som man kan haka fast inuti väskan. Hur bra?!! Annars så har jag det helt okej just nu, jag gör väl inte så mycket utan tar det mest lugnt. Men som vanligt så har jag på senaste beställt en del grejer från ebay, det blev massor av smycken, några överdelar, tre hattar och två par asgrymma skor!! Skorna är väldigt lika mina drömskor Hellbound från Unif så de är skyhöga och så snygga ett par skor kan bli. Jag köpte först ett par svarta men dagen efter var jag tvungen att köpa ett par blå med, jag kunde bara inte motstå :)
 
Om ni vill se hur skorna ser ut så kan ni spana in min facebooksida, jag vill även säga att jag troligen uppdaterar lite mer där än här den närmsta tiden, så in och gilla!
 



Kommentarer

åh, länka väskan! skulle du kunna länka celine-tishan med? skulle vara snällt :)

bästa ju!


Kom ihåg






Trackback