Ringar i överflöd

Ringförvaring//Ebay.com
 
Jag är knappast den enda som vet att det just nu är väldigt populärt att bära ringar, det ska vara enkla och många ringar! För några veckor sedan beställde jag massor av ringar från ebay.com och nu tror jag att alla har anlänt. I och med att jag gärna varierar mig i min stil så gillar jag att ha valmöjligheter när det kommer till smycken (och annat såklart), så just nu har jag en ganska stor samling ringar. Här har ni de jag använder mest just nu, och som ni ser dominerar de guldfärgade.
 
Använder ni mycket ringar?
 
Days with Jen
 
 



Kommentarer

Jag vill men jag har inte så många jag gillar :(

Det är verkligen snyggt med så många! Så himla trist att jag bara jobbar jämt och där funkar det helt enkelt inte med ringar :(

Det e snyggt med många ringar :D

» Pene

Riktigt snyggt med många ringar, jag har inte så många ringar jag gillar tyvärr :/ Men när jag hittar tillräckligt många så ska jag använda massor! :D
Riktigt bra inspiration det här! :D


Kom ihåg






Trackback