Rosy glow

Tjosan! Och så var det fredag igen.. Även fast jag knappt gör något om dagarna tycker jag att de går så himla snabbt, är jag ensam om att känna så? Ibland är det nästan läskigt hur snabbt tiden går. Men idag var jag och träffade en psykolog för första gången, min läkare tyckte jag skulle träffa henne med tanke på hela min situation och min ångest så jag tänkte ge det ett försök. Och hon var faktiskt väldigt trevlig och förstod det jag sa, så jag ska börja lite smått med KBT och se om det kan hjälpa mig i längden. Det gäller bara att vara motiverad vilket jag tyvärr inte är just nu så då är det tur jag har mamma som är på mig :) Tänkte visa er dagens outfit också, har på mig en ny tröja och en ny jacka från ebay. Jackan är huuuur mysig som helst, ungefär som en tjock fleecejacka, så där mjuk och gosig på både utsidan och insidan!
 

Klackar//Nelly.com
Silvriga jeans//H&M
Tröja//Ebay
Jacka//Ebay



Kommentarer

Får jag bo i din garderob? Älskar dina kläder o du är så fin!

Svar: Du ryms inte i min garderob, det kan jag lova så tyvärr ;)Tack så super mycket!!
Jennilie

» Bunny

Jag har funderat på att börja med KBT men känner inte heller att motivationen riktigt är där... tala gärna om efter ett tag då du varit där några gånger om du tror det kommer funka för dig! Lycka till :)

Riktigt nice med graffitin i bakgrunden :)
Hoppas allt är bra med dig annars! :)

» Elin

Åh, supervacker på sista bilden! Snygg outfit också! :)

Åh herre.. Va vacker du är <3
Du har inte visat så mycket av din "kvinnligare" sida, men här är den och I like it! :) Jättefin sminkning också :) Kram!

skit snygga bilder...
ang KBT..jag gick på det i par åt..tyckte tyvärr inte det hjälpte mig...men det e ett attans bra stöd då man mår som sämst o inte vet riktigt hur mans ka gå till väga..nåt som hjälpt mig e att läsa självhjälps böcker..önskar nån hade ebrättat det för mig för flertal år sen för då hade jag kanske sluppit kämpa o lida i så många attans år...

» Elin

Gud så snyggt!! :)


Kom ihåg






Trackback