New earrings

Från ebay.com, ca 20 kr.
 
Jag ville visa er de här fina örhängena. Jag fick hem dem igår och blev glatt förvånad för på bilderna i annonsen såg färgerna lite bleka ut men i verkligheten är de riktigt klara, precis som jag egentligen ville ha dem. De är ganska stora och maffiga, precis som örhängen ska vara nu i höst!
 
Idag blir det tyvärr inte heller någon outfit då jag fortfarande är så dålig i ryggen. Igår på akuten fick jag som väntat ingen hjälp alls. Min läkare här i Simrishamn skickade en akutremiss till Ystad akut där han skrev att han ville jag skulle få träffa en ortopedkirurg och ev. få göra en akut magnetröntgen. Men jag fick bara träffa en AT-läkare som kollade mina reflexer och kände lite på ryggen. Och att göra en röntgen kostar ju pengar så det fick jag inte göra. Jag hade och har ju förbannat ont men bara för att mina reflexer var bra och för att jag kunde röra mig så ansåg hon att jag inte hade tillräckligt ont för att de skulle kunna hjälpa mig. Jag menar jag gick med diskbråck i ca 3 år men även under den tiden hade jag bra reflexer, känsel och kunde röra mig bra, så bara för att man har bra reflexer betyder det inte att allt står rätt till i kroppen! Vet inte ens varför jag blir irriterad över det för jag visste att det skulle bli så här. Men men, nu är det bara att gå vidare. Ikväll ska i alla fall jag och brorsan se en film och troligen göra friterad banan att käka det med glass, gött :)



Kommentarer

Åh va fina!

» DIYS

riktigt snygga! :D

» DIYS

hur beställer du därifrån?:D

gud vad fina de var

då var vi på samma plats...vi var på akuten tisdag och onsdags..onsdag blev lillen inlagd för mega förstoppning...mendamn vad akuten var kass.vi kom in med han och han skrek för full hals av smärta...ta en kö lappa o sätt er ner fick vi till svar...tack för den liksom


Kom ihåg






Trackback