It's october again, leaves are coming down

Wedge sneakers//Ebay
Jeans med skinndetaljer//Tradera
Lång kavaj//Tradera
Halsband//Ebay
Mössa//Ebay
Tröja//Loppis
 
Så där ja, här har ni dagens outfit. Är så förbaskat nöjd med den här långa kavajen som jag budade hem från tradera, den är perfekt just nu när det varken är varmt eller kallt ute. Jag skulle vilja ha en liknande fast en betydligt tjockare som man kan ha på vintern men alla jag sett går ju typ på 600 kr och uppåt så nja, jag vet inte riktigt.. Och jeansen är ett av paren jag köpte från tradera och som ni ser så sitter de skitbra, nöööjd. Dagen har i alla fall varit bra, för ett tag sedan åt vi hemmagjord smörgåstårta och Kevin öppnade sina presenter. Om ett tag ska vi sätta på en film och äta nachos med olika såser och tillbehör, mumma :)
 
Det var någon som frågade hur jag mådde nu så jag kan ju lika gärna ta det nu. Just nu mår jag betydligt bättre än vad jag gjorde innan jag bytte mediciner mot starkare ena och dessutom dubblerade dosen. Jag har fortfarande ont i ryggen men så länge jag inte anstränger mig för mycket genom att sitta för länge eller gå för mycket så håller sig smärtan på en rimlig nivå. Nervsmärtorna hjälps tyvärr inte av medicinerna så jag får fortfarande ont i vänster lår främst när jag promenerar. När jag bytte mediciner berättade jag att jag blev så trött och sov ca 14-17 timmar per dygn. Det blir sakta men säkert bättre, är fortfarande sjukt trött och sover rätt många timmar, men jag känner mig mer pigg när jag är vaken så jag orkar göra mig i ordning och fota outfits. Nästa steg blir att börja med träningen hos sjukgymnasten igen vilket troligen blir nästa vecka.
 
Hoppas ni har en toppen fredag kväll, puss o kram!



Kommentarer
» Anita

Jättesnyggt!


Kom ihåg






Trackback