Väla shoppingcenter

Idag var jag som tidigare sagt och träffade min ryggkirurg i Ängelholm. Jag hade ju sagt att jag skulle berätta om besöket när jag kom hem, men jag orkar ärligt talat inte skriva om ryggen nu, så det får vänta tills imorgon.
 
Jag var klar vid 15.30 så jag och mamma bestämde oss för att åka till shoppingcentret Väla vid Helsingborg (visst skrev jag då rätt stad nu..?) eftersom det ändå låg efter vägen hem. Båda två minns det som mycket mindre men det är ju hur stort som helst! Vi skulle leta efter mat och vi gick omkring i säkert 20-30 minuter innan vi hittade rätt. Tänkte börja med att visa hur jag sett ut idag! Kanske inte de bästa outfitbilderna jag lagt ut på bloggen, men inte de sämsta heller ;)
 
Sneakers med platå//Ebay
Boyfriend jeans//Gina Tricot
Örhängrn//Gjort själv
Kappa//Tradera.se
Tröja//Ebay
Keps///Ebay
 
Sedan blev det dags för MAT! Det blev indisk kycklinggryta för oss båda, och med naanbröd såklart :) Det var hur gott som helst!!
 
 
Jag åt dock alldeles för mycket! Redan vid bordet kände jag att jag blev väldigt illamående för att jag var så mätt. När vi sedan gick därifrån och in på en affär så gick illamåendet över till magknip, och då menar jag rejäl jäkla magknip. Jag fick värsta kallsvettningarna och var tvungen att lägga mig på en bänk för jag kunde varken stå eller sitta. Som tur var så började det sakta men säkert gå över så efter kanske 10 minuter kunde vi gå vidare igen. Men jag är så dum! Nästan alltid när jag äter ute äter jag alldeles för mycket så jag antingen blir illamånde eller som nu när jag dessutom fick fruktansväd magknip, det är så inte värt det! Men men, nog om det.
 
Både jag och mamma tyckte de hade gjort det så mysigt där inne, väldigt mycket ljusslingor och en del juldekorationer :)
 
 
Jag shoppade även lite grejer, det fick bli tre tröjor och en super fin kappa från New Yorker, och så en tröja från Gina Tricot. Ska försöka komma ihåg och fota dem imorgon så ni får se grejerna.
 
Efter shoppingturen så började vi resan hem igen. Det tar ca två timmar att köra från Simrishamn till Ängelholm, så jag har suttit (eller legat i framsätet) i ca 4 timmar idag och det gillar INTE min rygg och mitt onda ben. Just nu ligger jag i soffan och vrider och vänder på mig av smärta, har så himla ont. Men jag ska försöka somna i alla fall, så imorgon hoppas jag att jag är bättre. God natt och sov gott mina vänner.



Kommentarer

Du har en riktigt häftig och egen klädstil! :)

Vet inte när du var på Väla sist, men nu för ca ett åt tillbaka så renoverades det rejält och blev ungefär dubbelt så stort :D Riktigt roligt när man bor precis mellan Helsingborg och Ängelholm och har en kvart dit med buss, haha ;D

men vilken mysig galleria! :) och jag älskar nitkepsen!!

nej helsingborg :)

Svar: Haha menade såklart det! Vet inte vad det blev för stavning :P
Jennilie

» Malin

Hej gillar dina bilder :)
vart har du köpt skorna?


Kom ihåg






Trackback