Chic ballerina

Den här kjolen fick jag hem för flera veckor sedan men det har aldrig varit läge att bära den då det varit för kallt ute, men nu så. Den kommer från ebay och gick på ca 70 kr med frakt, har en likadan fast i helsvart också. Idag ringde de förresten från smärtkliniken i Lund för att berätta att jag fått en tid nu (det var på tiden), om exakt en vecka så då blir det till att åka till Lund igen.




Skor//Ebay
Kjol//Ebay
Linne//Gina tricot
Kloarmband//Ebay
Halsband//Ebay
Solglasögon//Second hand



Kommentarer

EXAKT likadan kjol fast rosa köpte jag med på ebay..damn vad vi har bra smak ha ha.. fast jag vart inte nöjd med min.. jag ville ha mer fluff liksom på den ha ha...men du passar grymt bra i din vita.. du ser ut som en cool älva...

Du är så sjukt fin!

Jättefin kjol också! =)

Awesome outfit! Sjukt snygg kjol också.

Åh så himla snyggt!

Du passar verkligen i runda glasögon!

hoppas du får en trevlig lördag! :)

http://jenniieefer.blogg.se/

Anonym- Åh vad snäll du är, tack så himla mycket :)

» Ida

Vilken fin outfit!

Älskar!

Skulle du kunna länka kloarmbandet? :)


Kom ihåg






Trackback