Snygg skinnväst


Gina tricot, 499 kr.

Åh, kolla vilken super duper SNYGG väst Gina tricot har fått in på hemsidan!! Men den kostar ändå 499 kr så då blir jag lite snål än om det är ett av mina drömplagg till sommaren.. Och Gina tricot i huvud taget, dem imponerar verkligen på mig! Jag vill ärligt talat ha en tredjedel av hela deras sortiment, de har så mycket snyggt på hemsidan och i butik just nu. Kan ingen ge mig ett presentkort där värt typ 10 000 kr, haha. Är det någon som håller med mig?




Kommentarer

Ja asså gina har fan blivit asbra! Helt sjuukt!

» Elin

Tycker att Gina har blivit bättre, förut hittade jag nästan aldrig något som föll mig i smaken där men sist jag var inne så hittade jag massor! :)

» Anna

tack för tipset om tull/frakt på skorna =)

» Anna

btw: fin blogg :D

Gina och H&M är de bästa budgetbutikerna tycker jag. Kvalitén kan man ju diskutera, men man hittar verligen alltid något!

» Hanna

så snygg! :)

» Erica

Jag håller med, Gina har supermycket snygga kläder just nu! Känns som en helomvändning, var länge sen jag hittade något av intresse där...

Erica- Jag håller med! Har alltid gillat en del av deras sortiment men nu gillar jag typ allt :P


Kom ihåg






Trackback