En dag med Sara

Hejsan! Jag lever, haha. Flygresan hit var inte så rolig, kunde ligga ner men fick ändå jäkligt ont och även igår var det hemskt så det blev väl inte den bästa starten. Men idag åkte jag in till stan för att spendera dagen med Sara,först var vi hemma hos henne och bara snackade och sedan gick vi in till stan för att käka lunch. Efter att ha velat hit och dit bestämde vi oss för att käka bakad potatis på Wayne's Coffee då de hade soffor så jag kunde ligga ner och vila ryggen hur mycket jag ville :)

Söta Sara.


Alla bilder Sara tog på mig blev suddiga, så Sara, du är ingen duktig fotgraf!! :P


Innan det blev dags för efterrätt så kom Melker och gjorde oss sällskap, mycket trevligt!


Sedan fick jag njuta av en god vanilj och blåbärs-cheesecake.


Efter det gick vi in på Gina tricot där jag shoppade lite och sprang in i Hanna, henne blir det att umgås med nästa vecka. En bra dag!




Kommentarer
» Ida

Den där cheesecaken såg inte bara lite god ut!

Tack för i fredags, alltid lika kul att träffa dig!! <3

ps. alla kan inte va bra fotografer ;) haha


Kom ihåg






Trackback