Gårdagen på stranden

Igår var det grymt väder utomhus så efter loppisen där på morgonen åkte vi till stranden där vi hängde ett par timmar. Efter det tog vi en glass i hamnen, strosade runt i gamla stan, spanade in massor av koloniträdgårdar och gick ner till stranden och havet här i Simrishamn en sväng. Efter det såg jag och Melker två skräckfilmer men de var helt värdelösa och inte alls läskiga så det var en besvikelse, men allt godis vi åt var i alla fall gott ;) Här kommer några bilder från stranden!
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig för jag kan knappt hålla ögonen öppna men vi hörs imorgon igen. Puss och kram!



Kommentarer

Varsågod :D

vem e melker? pojkvän?

» Bunny

Gud vad jag längtar efter Skåne nu då jag ser dom här bilderna, haha! Havet <3

» Bunny

Gud vad jag längtar efter Skåne nu då jag ser dom här bilderna, haha! Havet <3

Vem är den där Melker egentligen? :) Kram

Vilka otroligt härliga bilder :)
Jätte fin blogg förövrigt också. Hoppas du mår bra? :)

Svar: Tack så jätte mycket :) Och ja, just nu mår jag väl okej, har lite ont i ryggen och är trött så ska väl sova snart. Kram
Jennilie


Kom ihåg






Trackback