In my wide pants

Det som är roligt med att ha mycket kläder (förutom att man har mycket att välja bland) är att man ibland hinner glömma bort plagg som man har så när man finner dem igen så är de som "nya" än om de egentligen redan fanns i garderoben. Dessa byxor är ett sådant fynd, jag köpte dem på en loppis för flera månader sedan för 20 kr tror jag. På bilderna har jag dock bara vikt upp nederkanten men den måste egentligen fållas, får se när jag orkar ta tag i det, brukar vara en sån där grej jag skuter upp gång på gång. Och ja jag vet, jag ser väldigt drogad ut på andra bilden men ni kan ju försöka bortse från de :P



Klackar//Second hand, loppis 50 kr
Byxor//Second hand, loppis 20 kr
T-shirt//Lindex 50 kr
Hoodie//Second hand, loppis 10 kr
Skinnjacka// Second hand, loppis 300 kr
Hatt//H&M 99 kr



Kommentarer
» julia

Snyggt!

» Jenny

Grymma fynd verkligen och skorna är ju som pricken över i! Kanontjusigt :)

» Aaron

Have a good weekend!

åh sjukt fint!


Kom ihåg






Trackback