Trendspaning - Blommigt under 500 kr

En het trend just nu är den blommiga trenden! Jag Ä.L.S.K.A.R den trenden för den känns fräsch, livfull och färgglad, jag diggar den! Tyvärr verkar inte butikerna lika entusiastiska för det finns knappt något snyggt blommigt plagg att finna i butikerna (nu snackar jag nätbutikerna) till budgetpris. Jag hoppas att butikerna tar sig i kragen och ger oss blomgalningar ett snyggt och bra utbud, jag hoppas på H&M och Gina tricot då de har de bästa priserna. Jag har gjort mitt bästa och samlat ihop några plagg som funkar, skjortan är nog den jag gillar mest för den har såna härliga färger! Och just de, den blommiga klänningen kommer inte från Lindex som jag har råkat skriva utan den är från Nelly.com.



Och här visar jag er hur jag skulle matcha den här snygga tröjan till sommaren. Update! Vad är det för fel på mig, ser att jag även här har gjort ett fel, tröjan kommer från Nelly.com, inte Gina tricot!



Vad tycker ni om denna trend?



Kommentarer

jag ÄLSKAR blommigt!!!


Kom ihåg






Trackback