Lussebullar

Hejsan, nu var det dags för en liten uppdatering igen :) Jag har det himla bra och fint här uppe i norr, det är så kul att få träffa familj, släkt och vänner igen! Både jag, min brorsa Kevin och pappa är galen i lussebullar så igår bakade vi ett helt gäng som blev supergoda och riktigt saftiga.
 
Degen jäste mer än förväntat så bunken vi använde blev lite liten, haha.
 
 
Har ni käkat lussebullar så här innan jul?
 
Imorgon så åker jag till min farmor och farfar i Sorsele, ska bli sååå kul att träffa dem! Förra gången jag var här i Umeå kunde jag inte åka och hälsa på dem.. Det är ca 28 mil dit och jag klarar inte av att sitta i bilen så länge, inte ens om jag lägger ner sätet. Även om sätet är nere så blir det ju inte plant som i en säng och då ryter ryggen ifrån. Men nu har vi fixat så jag får färdtjänst dit så jag får en bår/säng att ligga i, så det ska nog bli bra. Man känner sig lite som en gamling när man säger att man har färdtjänst, men det är ju det jag behöver så det är super bra att det finns!
 
Nu ska jag tidsinställa några inlägg åt er, farmor och farfar har inte internet så jag kan inte blogga på plats.
Vi hörs, Kram!



Kommentarer
» Aaron

Haha, I know what y'all are eating for the next week or two.
looks good Jen


Kom ihåg






Trackback