Loppisfynd!

Steg upp strax före 9 i morse än om jag var halvdöd (trött) för det var dags för loppis! Klockan tio började dem så då var det bara att välja vilken vi skulle till (det var fyra olika i området som började klockan 10). När vi kom dit var det fullt med folk, det märks att det är påsk för nu är det massor av turister här. Jag kom hem med tre fynd och jag fick alla för 10 kronor styck!

En snygg baseball jacka! Hoppas bara den inte är för oversize för då måste jag nog sälja den, men hoppas på att den passar någorlunda (har inte provat den än utan gör det efter den är tvättad).


En ljus jeansjacka!



Och så en skinnkeps, blev så glad då jag såg den.





Kommentarer
» lea

snygga fynd ;)

Turister som i svenska turister eller utländska turister? :P

Om du ska sälja baseball jackan kan du väl tala om var för den var sjukt snygg!! :)


Kom ihåg






Trackback