Outfit och TVD-snack

Hej. Idag så klippte jag av ärmarna på mina två nya t-shirts, den med James Dean och den med Elvis, det känns mer jag och snyggare enligt mig. Hur det blev ser ni här nedanför.

Och hörrni, idag så har äntligen nya avsnittet av The Vampire Diaries (världens bästa serie typ) kommit ut, som jag har längtat och väntat efter sommaruppbehållet. Ni som inte hunnit se avsnittet än borde inte läsa vidare för nu kommer spoilers!! Okej, varning varning, läs inte vidare om du inte hunnit se avsnittet än. Jag gillade avsnittet, att man fick se lite av vad Stefan och Klaus höll på med och hur Damon, Alaric och Elena letar efter Stefan. Jag gillar att Stefan är lite ond igen än om han inte riktigt vill det, det blir mycket mer spännande så plus att Damon och Elena får lite kvalitetstid med varandra, hihi. Och det där med Caroline och Tyler väntade man ju nästan bara på att det skulle hända, än om jag gillar Matt också. Det jag inte gillade var att Stefan dödade Andie för hon gillade jag och det kändes ganska onödigt att hon dog. Det ska i alla fall bli spännande och se vad Carol Lockwood gör med Caroline nu, kanske att Tyler måste berätta vad han själv är..? Vad tror ni och vad tyckte ni om avsnittet?




Skor//Second hand, tradera ca 120 kr
T-shirt//Second hand, loppis 40 kr
Skinnjacka//Second hand, loppis 300 kr
Hatt//H&M, 99 kr

Update: Jag ser inte avsnitten i Svensk takt utan jag ser avsnitten gratis på den här sidan där avsnitten kommer ut direkt efter att de sänts i USA. Jag ser det inte i Svensk takt dels för att jag aldrig skulle klara av att vänta tills avsnitten kommer på tv här i Sverige och för det andra tycker jag att det är jobbigt att se med svensk text, vill bara ha engelskt tal.



Kommentarer

Snyggtsnyggt! :)

sv:tack så mycket,absolut du med! :)

Har vampire diaries redan börjat? ;o eller ser du den otextade?

Helt klart bästa serien tycker jag! :)

Svar: Tack detsamma :)

» Bunny

Skitsnygg!

Men åh, vill så gärna se nya säsongen av The Vampire Diaries! Har precis sett klart 2a säsongen! Vi får se om vi (jag och sambon) väntar till det finns fler avsnitt ute eller hur vi gör. Vi vill väldigt gärna ha med svensk text också, haha.

» Malin

Snyggt det blev! Gillar hur du har knutit upp den i nederkant :)

Det måste nog vara på delad första plats för mig, älskar serien jag med. Jag tycker okcså att det var onödigt att Andie dog, det hade räckt med att han visade att han kunde döda henne, det har nog nått fram det med.

För att rädda Caroline så måste nog Tyler berätta om sig själv.

Jag är en sucker för lovestories och jag dör här för Stefan och Elena!


Kom ihåg






Trackback