Så blev dom!

Puh vilken tid det tog att baka dom, speciellt då jag var super noga med allt, vägde allt så det skulle bli rätt mängd och silade alla torra ingredienser flera gånger om för att bli fri från klumpar. Jag provade fyra olika smaker men har bara fotat tre av dem då de med apelsinsmak misslyckades, blev något knas under vispningen. Men annars är jag ganska nöjd. Jag har ju hört att de ska vara svåra att göra men är man nogrann blev det inte så svårt. Dock så är väl mina långt ifrån perfekta men bra nog för att vara en första gång. De gröna är med limesmak, de blå blåbär och de rosa smultron. Tyvärr var det inte riktigt min grej, smakmässigt alltså. Tycker de är för söta. Men måste säga det att med färska bär blev de mycket godare!




Kommentarer

Oh, they do look awesome. xD Good job.

sv: Ja den var riktigt snygg ! :) och dom där såg jättegoda ut !



Gjorde du allt själv ? alltså från grunden när du gjorde dom ? :D

» Ru

super fin blogg. kan du kommentera va du tycker om min design <33

MUMS!



www.alexandrastyle.se

ohhh mums v agott :D

» Anita

do så jättefina ut, och underbara färger. vill testa sjävl nån gång men tycker det verker litt jobbigt :P

» Aaron

Berry, berry nice!

Dem blev ju jättefina,ser goda ut! :)


Kom ihåg






Trackback