Paketinslagning

Många av er vet redan att jag älskar att slå in fina paket, jag kan knappt slå in "vanliga" paket då jag vet hur fina de går att göra. Men för att kunna göra fina paket måste man ha en hel del material och jag har hunnit samla på mig en del de senaste åren, här ser ni bilder på alla papper och band jag har. Sen så är det dunder skönt att vi gjort ett nytt pysselrum här hemma så det finns plats till att kunna dra fram grejer och pyssla när man vill för om det blir för bökigt blir det aldrig av. Det ska vara lätt och smidigt.



Gillar ni att pyssla? Och i så fall vad?



Kommentarer
» Linn

Älskar att pyssla :D o baka är ju inte helt fel heller!

Just nu håller jag på med ett scrapbook album från USA, en "scrapbookig" receptbok, och ett lapptäcke! :)

Du gör så grymt fina saker!

» Lina

Jag älskar att slå in paket, men då måste jag känna att jag har all tid i världen. Står nämligen i butik och säljer pysselsaker så jag är i paradiset, men oftast har kunderna bråttom så jag får inte slå in paketen lika fint som man hade velat.



Fast du är ju i en annan liga, du gör sådana snygga paket. Personliga på samma gång! :)

Linn- Ja det är verkligen roligt!! Vad kul, det låter himla intressant, hoppas det blir bra. Tack så jätte mycket fina du :)

Sv; :) wow vems är alla fina papper?

Sv; aha! Ja är inte mycket för läsning, gillar mer bilder haha... fast ibland missar man såklart info då! men nice för dig ;)

» Ida

Scheisse, inte lite paketgrejer du!

Vet inte var det kom ifrån men fick ett äkta pyssel sug en dag och det har hängt kvar nu. Mitt första riktiga pyssel på flera år blev en ask. Titta gärna på den på min blogg. Det är den värd kan jag tycka!


Kom ihåg






Trackback