Frågor? Questions?



Hej. Än så har jag inget att hurra för, blir inte minsta lilla bättre. Pratade med ryggkirurgen i Ängelholm idag och vi skulle höras om en vecka och om jag inte blivit minsta lilla bättre då planerar vi nog in en skiktröntgen. Imorgon ska jag även prata med min läkare här i Simrishamn och höra vad han säger. Jag kanske behöver bli inlagd eller så på sjukhus och få rejält med smärtlindring så att jag går ner i smärta för då kanske medicinerna jag äter hemma biter bättre för som det är nu är jag hela tiden på helspänn. Ni förstår nog varför jag inte bloggar nu, jag har inget att blogga om så länge ryggen håller på så här för det enda jag gör är att ligga framför tv'n typ.

Men jag tänkte att jag kunde passa på och se om ni har nån/några frågor ni vill få svar på?  Om ni har någon fråga så passa på och ställ den nu. Om inte så ja, då hörs vi helt enkelt när jag orkar :)



Kommentarer
» Linn

Nej, usch vad hemskt det låter. Hoppas, hoppas HOPPAS du blir bättre nu! Du ska inte behöva ha ont du som är så ung, gu nu lät jag som en gammal tant, men ändå. Hoppas verkligen du känner dig bättre snart

Kram <3

I hope you get better soon. Have you tried nexcare or something like that. It is a gel that you can heat or cool and put on the hurting area. Helps me.

xo

Frågor är jag full av. Drömresemål?

Eftersom jag råkade stanna och inte höra klart din älghistoria så är min fråga om du inte kan dra älghistorian igen =) Har stört mig på att jag stannade och inte lyssnade klart ett tag nu haha.



Hoppas hoppas att du mår bättre snart. Det gör verkligen ont i mig att du ska behöva må så dåligt.

Skickar fler styrkekramar och håller tummar och tår. Du är bäst<3

det gör ont i mig med att höra att du mår så dåligt! minns i skolan när du iaf kunde göra allt "som vanligt" ungefär :( dumma, dumma rygg!!! :/



och någon fråga.. var har du planerat att göra nu när du kommer till norrland snart? vet du berättade ju lite men. STOR KRYA-KRAM! <3

» bea

jag skulle veta lite om vad allt det här med ryggen kommer ifrån liksom, vad var det som hände ?



KÄMPA PÅ !!!

» Elin

Hoppas att det blir bättre snart!Krya!

» Lessi

bästa secondhand affärer??

» Sanna

Jag undrar hur lång du är och hur mycket du väger? Vad ska du göra jul och nyår? Nämn 10 grejer du tycker om?

Kram :)

» Sofia

Hej!



Jag har en fråga då du handlar mycket på Second Hand.



Brukar du frysa in dina nyinköpta klädesplagg eller har du någon annan metod för att undvika att råka få med ohyra (pälsäng och sådant) i köpet?



Kram!

Favoritlåt? Favoritfilm? Favoritsyssla? Favoritserie (tror jag vet svaret i och för sig haha)? Favoritplagg? Käraste ägodel (inte något klädesplagg)? =)

Hoppas du blir bättre snart!!


Kom ihåg






Trackback