Läsarstilen #46

Idag är det 15-åriga Julia som delar med sig av sin outfit, ni kan läsa henne blogg här; http://avjuliaarnborger.devote.se


Virkad poncho - Loppis, 5 kr
Shorts - Mormors gamla
Skor - Skopunkten

Julia säger; "Jag tycker att du har sjukt snygga kläder! Inspereras en hel del av dig och dina fina och klockrena matchningar, jag inspereras även av seconhandkläder. Jag älskar att hitta kläder som ingen annan har, desutom är kläderna där extremt billiga!!"

Först och främst vill jag tacka för de fina orden och det känns verkligen super kul att jag kan inspirera några utav er läsare, det är det jag vill med den här bloggen. Sedan till Julias outfit.. Ett klart bevis på att enkelt ibland är snyggast, klockren look! Jag gillar mest hur det söta (ponchon) möter det lite håradre (bootsen).



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Åh tack så mycket! supergulligt av dig! :D


Kom ihåg






Trackback