Läsarstilen #35

Idag är det 14-åriga Vendela (som för övrigt är ett super fint namn) som visar upp sin outfit. Ni kan läsa hennes blogg här; http://justvendela.blogg.se


Jeans- Second hand
Skjorta- Lindex
Väska- Second hand
Päls- Gammal
Boots- Din Sko


Vendela säger: "Sedan något år tillbaka har min klädstil utvecklats extremt mycket till den jag är idag. Jag verkligen älskar allt som har med kläder, väskor, skor, yes you name it, att göra. Min inspiration kommer från överallt. På stans alla gator, från modemagasin, bloggar och framförallt min egna fantasi."

Jag tycker det är så förbaskat inspirerande med unga människor som har sin egna stil och vågar sticka ut ur mängden. Imponerande! Brunt och blått är kanske ingen kombo jag själv skulle tänkt på att köra men efter att ha sett Vendelas snygga matchning kanske jag borde ge det en chans. Snyggt!


Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

snygga skor !! :)

» hévi

utan att ens ha besökt hennes blogg så vet jag att det är en keeper på bloglovin(liksom din)!

sjukt snygg outfit, coolt att hon vågar stå för sin stil!

Vad roligt! Kram och tack! <333

Hévi: Ja visst klär hon sig snyggt!

en av mina systrar heter vendela :)


Kom ihåg






Trackback