Vad är det nu då..?!!

Typ så här känner jag mig just nu..

Det blev inte att åka till sjukgymnasten imorse utan avbokade den tiden. I söndags, sista dagen på modemässan kände jag mig helt slut i kroppen och hade huvudvärk men trodde det berodde på att jag inte sovit ordentiligt och att jag vart igång mycket mer än vanligt, men tyvärr så har det inte släppt än. Jag har haft huvudvärk enda sen i söndags och är helt slut i kroppen, för nån dag sen kunde jag inte ens gå upp för trappan här hemma och det är knappt så att jag tar mig upp nu. Mina armar är helt slöa och när jag går känns benen svaga och dom är på väg att vika sig hela tiden.

Det är faktiskt sjukt jobbigt speciellt när jag inte vet vad det beror på. Huvudvärken kommer troligen från en ny medicin jag håller på prova ut mot nervsmärtorna i benet men att jag är så hängig och trött då? Läkaren trodde inte att det berodde på medicinen, kanske har en förkylning utan att märka att jag är förkyld? Jag hade exakt så här i juni 2009, kunde inte hjälpa till att packa eller nånting inför flytten utan jag kunde bara ligga i sängen och sova och vila. Könstigt. Blir jag inte bättre till helgen måste jag ju kolla upp det på måndag.

Har ni haft så här nån gång och vad berodde det i så fall på?



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback