Promenix



Kom precis hem efter en promenix. Kände mig lite som en skogsmänniska med kängor, gröna byxor + jacka och så en snusnäsduk i håret, haha. Det var i alla fall skönt än om det är för kallt för min smak, jag vill ju ha massa massa plusgrader :) Sen så gör det ju mycket att ha bra musik att lyssna på, jag har precis fyllt min mobil med massa ny musik, bland annat med en favorit, Amanda Jensen! Försökte mobilblogga men tyvärr verkar det inte fungera för mig, jaja.

Mer än så här blir det inte idag för nu sticker vi snart till Solan för gotte och filmkväll. PUSS på er och ha en super bra lördagkväll!



Kommentarer
» Linn

Ashärlig bild, å lät mysigt me promenad :)



Nu har vi försökt fixa lite me bloggen inte gjort se stora framsteg men.. ;P

Men här i alla fall länken ;P

http://cederfjell.blogg.se/?tmp=12193218


Kom ihåg






Trackback