I'm in löööööve...



Nu ska jag ta och visa vad det är jag köpt, två leopardhattar! Jag har sett någon bild där en tjej har en leopardhatt och oj vad snyggt jag tycker det är och sen dess har jag letat och letat men inte sett någon någonstans?! Igår när vi gick omkring på mässan i Kbh så fick jag syn på en (eller två) leopardhatt och det var kärlek vid första ögonkastet! Modemässan är som sagt en mässa där företag visar upp sina vår/höstkollektioner och så kommer butiker dit och beställer inför våren/hösten, man får alltså inte handla på plats egentligen.

Men tillbaka till hatten.. Vi pratade med dem i montern och fick reda på att den skulle komma ut i butik i maj och efter lite mer prat så frågade jag om jag skulle kunna få köpa en på plats men fick då ett nej från kvinnan jag frågade. Dock så var det en man i montern också som tog mamma åt sidan och frågade vad det var jag ville (jag och kvinnan pratade svenska medans mannen pratade något annat språk så han förstod inte vad vi pratade om) och när mamma sa att jag ville köpa en leopardhatt sa han att jag skulle komma. Han var supersnäll och trevlig och sa att jag fick köpa en hatt eller båda om jag ville (de är olika i färgen). Jag antar att han såg hur gärna jag ville ha den och att det var därför jag fick köpa dem. Jag fick dem iaf för 60 danska kroner styck vilket blir ca 70 kr, alltså styck. Jag smilade upp som solen själv och blev så himla himla glad, äntligen! :)

Och förresten, nu är jag hemma igen.



Kommentarer

Hur toppen var inte det? Görläckra!

Undrar du vad jag menar? japp, med görläckra menar jag skisnygga :)

Supersnygga!! Sa de i vilken butik de skulle komma ut i? Har letat mycket efter en leopardhatt...snyft.


Kom ihåg






Trackback