Favoriter från modemässan

Igår tog jag mig tid för att kika lite noggrannare på utställarnas kläder/skor/accessoarer och hittade några favoriter. Tyvärr är det ju så att det är mycket man inte får fota då en del är höstkollektionen men det här är mina favoriter från de jag fick ta bilder på.

Alltså dom här byxorna.. Jag dööööör. Det är dom snyggaste jag sett på jag vet inte hur länge, kanske till och med dom snyggaste?! Jag blev så kär i dom och varje gång jag gick förbi dem var jag tvungen att stanna och kolla och klämma lite. Dom kommer i alla fall från Culture och de kommer ut i butik i juni då de kommer kosta 699:-.




Den här byxdressen ser beige ut på bilden men den var egentligen ljusgrå. Den var i sånt där mjukt och härligt fladdrigt material, perfekt till våren. De kommer från Soaked in luxury, de kommer ut i butik i april och kommer gå loss på 699:-.



De här byxorna är i samma färg och material som byxdressen ovan men det jag gillar med de här byxorna är de stora pösiga fickorna. Även dem kommer från Soaked in luxury, de kommer ut i butik i april och kommer kosta 499:-.



Hur söta är inte de här hattarna? Tänk er till sommaren, perfekt! De kommer från Dixie och kommer kosta 149:- i butik, vet tyvärr inte när de börjar säljas men förmodar att det är till våren!



Åh, dom här skorna var så underbara och jag gillar att klacken är rätt så låg så man kan använda dem som vardagsskor! De är i märket Soon, kommer ut i butik i augusti och kommer kosta 799:-.


Så, där har ni några av mina favoriter från modemässan men den absoluta favoriten är helt klart de översta byxorna, jag kan bara inte sluta tänka på dem!! Om jag hade varit bättre i ryggen hade jag nog försökt mig på att sy ett par liknande.

Gillar ni något av det ovan?



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback