En liten uppdatering..

Hejsan! Det blev ändå så att vi tog med en dator så det här är inte ett tidsinställt inlägg. Jag försökte mobilblogga tidigare idag men det fungerade tydligen inte, jag kan skicka sms från mobilen men inte mms så det sket sig ju. Jag hade i alla fall tänkt uppdatera er lite snabbt tänkte jag tills jag satte mig vid datorn, det där "lite snabbt" har nu tagit ca en halvtimme då internet är störande segt. Jag avskyr verkligen segt internet och blir på så dåligt humör av det så jag vet inte om det blir så mycket mer uppdatering än så här (förutom de tidsinställda inläggen då).

Jag tänkte inte berätta något om mässan nu utan gör det när jag kommer hem på söndag så jag även kan uppdaterna med bilder. Det går så segt att ladda upp bilder så jag bjuder bara på dagens outfit nu.


Skor//Bo ohlsson
Shorts//Second hand
Skjorta//Second hand
Hatt//Second hand
Smycken//Milla of Sweden

Har precis tagt mig en varm dusch så nu ska jag byta om till pyjamasen och lägga mig i sängen som jag längtat efter i flera timmar nu då jag är trött (har sovit alldeles för få timmar de senaste nätterna) och har ont i ryggen.

Kram kram :)



Kommentarer

Åh jag är riktigt avis på dig, hihi! Hoppas ni har det bra i underbara Köpenhamn :)

» anna

snyggt :)

skojigt! :)

Cool outfit! :D

» Roni

som vanligt snyggt som bara den:)

Roni- Tack så mkt =) =)


Kom ihåg






Trackback