New wedges

Tjenis! På senaste har jag totalt vänt upp och ner på dygnet, dock inte med vilja utan jag har som ondast i ryggen på kvällen och natten. I och med det brukar jag ligga och glo på tv tills medicinen jag tar 24.00 ger fullt effekt och det kan ta 1-2 timmar så jag kommer mig inte i säng förrän efter 2 oftast. Men nu är jag faktiskt trött vilket jag inte brukar vara den här tiden så jag ska ta medicin kl 24 och hoppas att jag kan somna efter det. Men innan jag kryper till sängs tänkte jag visa er ett par nya skor som jag budat hem från tradera. Det är väl knappast någon nyhet att jag gillar skor som är lite annorlunda så dessa föll mig direkt i smaken!


Second hand, tradera.se.

Puss och kram, god natt!
Och just de, imorgon eller i övermorgon ska jag svara på era frågor så om du inte ställt en fråga än och känner att det är något du vill veta om mig eller så, ställ din fråga här.



Kommentarer

Buffalos! ;)

Coola! Jag tänkte lägga ut mina gamla buffalos pa Ebay snart, de kommer säkert säljas snabbt (hoppas jag!).


Kom ihåg






Trackback