Nasty Gal



Som typ den sista personen inom bloggvärlden entrade jag Nasty Gal's hemsida igår och fell in love! Först och främst har de hur snygga kläder som helst, i princip allt var to die for men det jag gillade allra mest var deras styling som var skitsnygg! De här ovan är mina fyra favoriter och "koftan" uppe till höger skulle jag så himla gärna vilja har, hur fin liksom? Tyvärr tyckte jag att deras grejer var lite väl dyra men det var som godis för ögonen så jag kommer ändå kika in där titt som tätt.



Kommentarer
» DAISY

Älskar verkligen nastygal! Fy så grymma grejer det finns där. Grym inspo!

Älskar nastygal, men som du säger så är det riktigt dyrt! Jag kikade faktiskt också in där för första gången igår haha :)

» Sara

Så snyggt!

» Sara

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)

Håller med, de har galet snygga kläder :D

Åh så fina grejer dom har på Nastygal!

» Anita

Den her er kanskje lignende den du vil ha men litt billigere kanskje? Vet jo ikke prisen på den du vil ha men :P http://thescarletroom.com/tops/boho-oversized-throwover

snyggt!

Oh ja, den färgglada koftan är underbar!!

jag älskar nasty gal! dör lite varje gång jag ser reklambannern på lookbook. så himla fint.


Kom ihåg






Trackback