Snyggt för fossingarna..

Jag älskar skor! Jag tror inte det går att shoppa något roligare än just skor. Tyvärr har ju jag min förbannade rygg som gör att jag inte kan gå i klackar (tar bara på mig dem när jag tar outfitbilder), men det hindrar mig inte från att köpa dem. Många tycker nog det är onödigt eftersom jag ändå inte kan använda dem men näe, jag blir glad av att bara kunna kika på dem. Hmm, jag låter typ sjuk.. Haha.

Var i alla fall inne på gojane.com nyss där jag hittade några läckerbitar!


Tog mig även en titt på nelly.com där jag fann dom här snyggaingarna!


Nu ska jag krypa till sängs.
Sov gott och god natt :)

Förresten..
På modette.se kan man bli veckans blogg och vinna presentkort! Tävlingar slår ju aldrig fel, eller hur?! Vill du delta? Klicka här.



Kommentarer
» Linda

Det suger, och man får ingen förvarning heller.



Nä, på bilden är den på "andra sidan"!



Jag visste väl att du bodde långt nere.. Jag bor i (jävla) Umeå!



Oh tack för tipset om "gojane". Aldrig varit därinne. Lite jobbigt dock att det inte är ett svenskt företag. Fraktkostnad.......

Många fina skor där! ;)

» jenny

ååh va roligt att jag kom med:)

oj oj oj, en himla massa snyggt !! :D


Kom ihåg






Trackback