Snyggt för er 38or!

Ibland önskar man ju att man hade en annan skostorlek..  Just nu önskar jag att jag hade stl 38 på fossingarna!

Dessa super duper snygga skor kommer från havetohave.se och kostar just nu bara 299 kr!! Tyvärr finns det bara 38or kvar.. Men ett hett tips till er med just stl 38! Ni finner dom HÄR.






Kan även uppdatera lite om dagen om någon är intresserad om hur det gick i Ängelholm på förinskrivningen till ryggoperationen.. Det gick bra och blev inte så där överdrivet mycket mer ny information, mer så att dom utvecklade det jag redan visste. Pratade med läkare, sköterska och narkosläkare, det är ju trots allt min första operation. Men allt låter då bra och jag är glad över att jag har en läkare som verkar vara väldigt välkänd här i Skåne, kanske till och med i hela Sverige?

Så mycket mer än så hände inte.. Ikväll har jag då dessutom varit världens tråkigaste! Hade sett fram emot Idol och en mysig fredagsmiddag med familjen, men eftersom jag äter rätt starka tabletter mot ryggsmärtan som jag blir väääldigt trött av blev det ändrade planer för min del.. Istället har jag legat och sovit i flera timmar och hade ingen matlust (tappar den en del pga av medicinen vilket även visades när jag vägde mig på sjukhuset idag, blev helt paff) så jag missade både middagen och Idol, lyckat.

Nä, nog är det allt skönt att operationen ska bli av nu!
Nu ska jag bums isäng och hoppas på att vädret är någorlunda bra imorgon så att lördagsloppisen blir av :)

Sov gott, Kram!



Kommentarer

Åh vad snygga! :D



sv: tack så mycket! :) Tråkigt att du missade middagen och idol, men idol kan du ju se på webben när du vill. :) Här blev det inte heller riktigt som vi tänkt oss, haha.



kram

jobbigt det där med medicinen.

alltså det gör helt ärligt ont i hela mig när jag tänker på att jag inte kommit mig ner till dig innan. saknar dig hur mycket som helst. önskar att vi kunde spola tillbaka tiden till 20 juni - 1 juli. det var verkligen helt underbart!



håller tummarna stenhårt för dig att allt ska gå bra och att rehabiliteringen inte ska bli alldeles för jobbig.

ringer dig på söndag om det går bra. linnea är här nu och imorn ska vi iväg till lite second hander så jag kanske ringer på eftermiddan/kvällen om jag ringer imorn i så fall.



hoppas du får sussa sött inatt.

kram!<3

Kul att du vill vara med i tävlingen om valfritt smycke från Hoofstore! :) Vinnaren lottas ut på söndag, somsagt :) Och då skriver jag vinnaren i bloggen. Lycka till! Kram

snygga skor!



(Tävla gärna om ett halsband från snö!)


Kom ihåg






Trackback