Nya tillskott till garderoben!

Igår hämtade jag ut två paket, det ena var mina nya grejer från H&M och detandra från min vän Therese's moder.

Hatten är ny och kommer från H&M och brallorna är en av grejerna jag fick av Therese mamma :) Sen kan ni ju försöka bortse från att jag ser typ full ut.. Det var så jäkla ljust ute och solen sken som bara den vilket betyder att jag blev väldigt bländad.

Skor - Monki
Byxor -Second hand
Skärp - Second hand
Skjorta - Second hand
Hatt - H&M
Halsband - Gjort själv

Och på tal om att bli bländad av solen.. Vad har alla för väder runtom i Sverige? Igår låg jag ute och solade i bikini och jag svettades nästan i kläderna jag hade på mig idag, vi har med andra ord väldigt fint väder. Men sen fick jag höra att det SNÖAT uppe i Tärna och i norr regnade det (igår)..? Tänk vad det kan skilja mycket!



Kommentarer

riktigt snygga byxor du fått!

läckert! :)

här har de vart små regnskurar då och då de senaste dagarna, men idag vare fint väder å sol! :)



dock inte lika varmt som ni har, måste fortfarande ha kofta :( haha

» Ida

fan ta dig...

det där var ju sjukt snyggt..

nu måste jag köpa en sån skjorta...

DAMN YOU...

jag var ju emot dom.. :P


Kom ihåg






Trackback