Jag behöver hjälp!

Hej!
Nu är det så att jag är så less min design att jag bara vill spy varje gång jag klickar mig inte på bloggen. Jag har redan en tjej som ska göra min header men jag skulle behöva hjälp med övriga designen. Jag vill göra den helt annorlunda, snyggare och bättre :) Så, please please pleeeaaase, är det någon av er som har lite mer kunskap än mig och som känner sig villig att ge det ett försök? Annars får jag anta utmaningen själv men det lär nog sluta med att jag råkar radera bloggen eller nåt sånt..




Kommentarer

Ja jag vet hihi tack! Den kostar 450 kr!! =)



Jag vill vara med i "läsarstilen" ska skicka några outfits till dig senare imorgon =) Skulle vara kul att få va med!



KRAM

=)

Sv: Haha vad komiskt att vi gjorde så lika inlägg :) Jag förstår dig, och det är lugnt, jag tror dig alltså ;) Det kan bli sådär ibland, lite kul äre allt :D Det måste du erkänna :D



Jag gillar din design faktiskt, den är lite annorlunda än andras. Men det kan ju funka med en ändring på färgtemat bara, det kan göra att designen känns nyare :) Tex ändra den rosa färgen till en annan och kanske ändra bakgrundsfärgen på bloggen? :) Ett tips bara. Det är ju inte så svårt heller :) Kram

tack sötis!!



titta gärna in för bilder från min födelsedag!! :)



kramar från Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

Jag är också jätteless på min bloggdesign! Är svårt att komma på nya designer tycker jag. Kan aldrig riktigt bestämma hur jag vill ha det!

En tjej som är skitduktig på att göra designer är http://tsukii.se/

:)

sv; Så lite så! ;)

svar: hehe härligt :)


Kom ihåg






Trackback