Jag är en tuff brud i lyxförpackning


Skor - Köpta i Schweiz
Jeans - Gina Tricot
T-shirt - New Yorker
Jacka - Köpt i London
Hatt - Köpt i Schweiz

Psst, kom ihåg att jag kommer vara seg på svara på era kommentarer eftersom jag är nyopererad.

En liten uppdatering om läget från mig (Jennilies mamma)
Förhoppningsvis kommer Jennilie hem i morgon eller på onsdag. Hon har fortfarande väldigt ont och äter starka mediciner, så när hon kan blogga igen låter jag vara osagt. Känner jag henne rätt så kommer hon nog att föröka skriva något själv så fort som möjligt! Tiden nu efter operationen har varit jobbigare än vi trodde, men idag lät hon lite piggare än vanligt på telefonen så det går framåt. Nu håller vi bara tummarna för att operationen lyckats bra!!!
Kram från mig!
Camilla



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback