En outfit..

Idag mår jag fortfarande skitdåligt och vill fortfarande såga bort min rygg men jag tvingade mig ändå ut för att ta några outfitbilder. För er skull men även för min, det blir väldigt tråkigt att bara ligga i sängen dag ut och dag in.. Nån bild var jag tvungen att kapa bort skall'n min för jag såg så jäkla lidande ut, haha.

Koftan är rätt ny, köpte den i lördags på en loppis för 25 kr, samma sak med sjalen i håret fast den gav jag bara 10 kr för.

Skor - Second hand
Kjol - second hand
Linnen - H&M
Kofta - Second hand
Sjal i håret - Second hand
Väska - Gina Tricot
Halsband - Lindex



Kommentarer

Krya på dig och lycka till med den kommande operationen!! Snygg kofta!!



svar: tack tack!! :D

vilken mysig kofta, ser riktigt skön ut!



sv: gick tillbaka o kollade på dina skor som var liknande men måste säga att dina nästan va snyggare än mina. dina var mer tuffa. lite lägre o bredare klack vilket jag gillade =)



jo det är väl mest det med pengar. så jobbigt dyrt med tåg/bussbiljetter också. är inte så jäkla bra på att spara heller :P

så himla synd att du har det så jobbigt med ryggen, fast det hade vart kul att ses även om du sovit/vilat/varit drogad större delen av tiden. jag älskar ju att sova så vi hade ju kunnat sova ikapp haha :P



å ja, klänningen hade kommit när jag kom hit till pappa i slutet av helgen. älskar den! sitter lite lite löst under rumpan men det löser sig lätt om jag bara drar/viker upp klänningen lite.

så tack!! =D



kom på nu att jag aldrig ringde dig. går runt konstant stressad med alla läxor o skit som ska hinnas med så jag glömmer av ett o annat. kom på i skrivandets stund nu också att jag har en läxa som jag skulle göra klart ikväll haha. fan också.

ringer någon dag i veckan i alla fall. har skrivit upp det på handen så att jag inte glömmer haha :P

oj blev en lång kommentar det här.

sov sött så hörs vi o pratar mer på telefon nån dag. kram!<3


Kom ihåg






Trackback