Wishlist

Jag har suttit och gjort ett litet kollage med grejer jag vill ha och letar lite smått efter just nu!



  1. Ett par låga snygga vardagsskor eftersom jag inte kan ha minsta lilla klack just nu. Funderar skarpt på de högst upp från Din sko men gillar även kängan från Modekungen, tror dock jag skulle ta bort nitremmarna. Det bra med dem från Din sko är att dem är i skinn medans dem från Modekungen är i skinnimitation (tror det var så).
2. Ett par skinnshorts!! Jag letar fortfarande efter de perfekta skinnshortsen i rätt prisklass!

3. Ett par snygga fodrade kängor (som jag kan bära när jag får bära en liten klack igen), är sugen på beställa de grå nere till vänster från din sko!

4. Ett par mönstrade haremsbrallor! Jag är fortfarande störtkär i dem från Ellos, så snygga! men de från Nelly skulle jag inte heller tacka nej till!

5. En grå/brun fejkpäls i lite längre modell, typ som den från Nelly.

6. En hatt med mjukare och längre kant, den från Monki är perfekt.

7. Ett par nya skinnbrallor (mina ser så plastiga ut och sitter inte så tajt som jag vill). De på bilden är gråa och jag gillar det!

8. En grön långkjol, den från H&M har perfekt passform och färg. Perfektion.


Om du har något som jag nämner i min önskelista som du vill sälja, hör av dig!!! Lämna en kommentar eller mejla mig: [email protected]



Kommentarer

Hej!



Vet inte om du handlat mycket på Ellos, men ville bara tipsa om att när man väl handlat där en gång så får man bra erbjudanden via sin mail var och varannan dag, oftast 40 eller 50% rabatt på valfri vara:)



Det finns ett par prickiga haremsbyxor (vita prickar, svart botten) ute på Tradera just nu där auktionen går ut idag om det kan vara något..



Hälsningar Cathrin

» Lina

Har för mig att jag sett en liknande (eller tja, identisk) grön långkjol hos Monki för 100 kr. Tyvärr hittade jag inte den online, vet då inte om Monki finns nere i söder :) Men tänkte bara tipsa om det, och att du kan hitta ett par liknande skinn skjorts hos Lindex (hittade inte dem online heller).

Cathrin: Jo jag vet o det erbjudandet men summan efter erbjudandet är dock för litet för att jag ska kunna beställa bara byxorna och jag hittar inget mer jag vill ha där.. Men tack ändå :)


Kom ihåg






Trackback