Torsdagens second hand shopping!

Förra veckan (tror jag det var) så köpte jag ett par skinnshorts på Lindex, dock så orkade jag inte prova dem där utan tänkte att jag kunde göra det hemma. För nån dag sen tog jag tag i saken och provade dem men tyckte inte dom satt så bra så jag bestämde mig för att lämna tillbaka dem. Lite trist tyckte jag eftersom jag verkligen vill ha ett par skinnshorts men verkar inte hitta några fina till ett rimligt pris. Sen för nån månad sen visade Dollyblond upp ett par ormskinnsmönstrade byxor som hon köpt second hand och sytt om och dom blev himla snygga så jag har letat lite smått på tradera och andra second hand "butiker" på nätet men inte hittat några där heller.

Idag åkte jag och mamma in till "stan" för att lämna tillbaka mina skinnshorts och ser då att Kupan har öppet (dom har bara öppet på torsdagar några få timmar och jag lyckas alltid missa det) så vi bestämde oss för att gå in och kika lite. Tror ni inte att jag hittar ett par skinnshorts där hängandes som bara ropade på mig och efter lite rotande hittade jag även ett par ormskinnsmönstrade byxor. Båda på ett och samma ställe?!!!! Sen att priserna var urbilliga gör ju saken ännu bättre. Hittade även lite andra fina grejer som ni ser här nedan.


Provade shortsen när jag kom hem och dom var lite långa så jag vikte bara upp dem och då satt dom PERFEKT. Byxorna ska jag sy om sen så dom får finare passform och sy om dem till stuprörsbrallor.



Skjortan är lite mer blodröd i verkligheten och himla fin, dem vita blir jätte skön till kallare dagar.



Två kanske lite otippade kjolar. Den till höger ser jag framför mig väldigt mycket lager på lager och den är faktiskt finare i verkligheten, jag tror att den kan göra sig riktigt bra till rätt plagg och accessoarer.



Och så ett par skinnvantar, har nu ett par röda, svarta och grå, kan det bli bättre?! Alla är dessutom köpta second hand för sammanlagt 35 kr, galet ja vet!



Åh vad nöjd jag är, detta gjorde absolut min dag!



Kommentarer
» anna

åh vilka fynd :)


Kom ihåg






Trackback