Nya skor och lite annat..

Som ni kanske vet har jag ju beställt dom här skorna från modekungen, i färgen svart då. Jag ville ha ett par kängor med lågt skaft men hittade inga andra så då valde jag dom än om jag tyckte att priset var lite dyrt, speciellt då dom inte var i äkta läder! Idag har vi varit på Bo Ohlsson och tror ni inte jag hittar ett par kängor där med lågt skaft?!! Och gissa till vilket pris.. 249 jäkla kronor!! Dessutom var dom lite fodrade vilket är super nu till hösten och vintern. Åh. Jag valde i alla fall att köpa dom eftersom jag inte fått hem dem från modekungen än. När vi kom hem ringde vi till dem och skulle avbeställa skorna men tror ni inte att dem packat dem IDAG så att det gick inte?! Idag liksom.. Jaja, jag får hem dem om några dagar och då får jag helt enkelt returnera dem, skorna från Bo Ohlsson blir ju ändå flera 100 kr billigare!

Här är i alla fall mina nya kängor som jag troligen kommer bo i!


Jag köpte även världens mysigaste sockar, hur mjuka som helst! Och så ett ljusgrått nagellack!

Kom även hem med lite pysselgrejer.. Några förpackningar med självhäftande blommar som är super fina på kort osv. Har använt mig av sånna förut men då var dom mycket dyrare, typ 3 kr styck eller nåt liknande, dom här köpte jag för 10 kr/förpackning.

Det blev även lite nödvändigheter som hårklämmor, vanliga sockar osv men det kändes inte lika kul att visa upp, haha.

Trevlig start på veckan, kram kram :)



Kommentarer

grymma kängor! och på vilket ställe du hitta dom haha!



Jaa, tyckte också det var lite konstigt hur hunden kunde smita, men dom hade lagt kopplet ner bredvid dom och vanligtvis tror hunden han e fast då men inte den här gången, de höll på i trägården och fixade. hehe.

» Madde

Asläckra skor:)

Va hittade du de fina pärlorna? Skulle vilja köpa sånna:)

http://fashionfever.se/2010/october/fuskpals-hm-trend-till-salu.html#comment



letade inte du efter en fuskpäls? :)

snygga kängor, ser gosiga ut på insidan :D

Nya skor är härligt. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

» Lina

Åh, nu är jag avundsjuk! Varför bor man i Stockholm som inte har ett Bo Ohlsson varuhus... Har letat som en galning efter snygga kängor med låg skaft som inte alla andra har på sig. Som skor från Din Sko eller Skopunkten. För skorna var ju ursnygga!


Kom ihåg






Trackback