Lite new stuff och en outfit

Hehe, senast i morse skrev jag att jag inte var redo att kliva framför kameran än men det dröjde inte så länge förrän jag ändå stod där framför den, haha, bara några enstaka timmar. Grejen var den att jag ville väldigt gärna ut ur huset ett litet tag då jag blir galen av att bara sitta här inne så vi tog en sväng på Second handbutiken och Lindex. För första gången efter operationen tog jag även på mig kläder mer i min stil, annars är det mjukiskläder som gäller dagligen just nu.

Här nedan ser ni mina nya grå skinnbyxor från H&M som jag verkligen tycker om, 299:- går dom på MEN jag hittade några rabatter på nätet så dom blev ca 125 kr billigare (ett kap!!). Fejkpälskragen köpte jag på en loppis för 20 kr ett par helger sedan, den var helt oanvänd och med alla lappar kvar, ännu ett kap! Medans mamma knäppte några bilder på mig fick broder hålla i mina bästa vänner just nu, kryckorna! ;P


Jag och min vän Hanna skriver regelbundet brev tillvarandra och i varje brev skickar vi med en liten present. I brevet jag fick hem idag fick jag dessa två ringar (+ lite krya på dig godis). Tycker dom var väldarns fina och invigde dem på direkten! Och förresten, ser ni vilka långa naglar jag fått?! Har nog aldrig haft så långa, dom brukar annars alltid gå av!

Skor - Köpta i Schweiz
Skinnbyxor (fejk) - H&M
Tröja - Second hand
Jacka - Köpt i London
Halsband - Gjort själv
Pälskrage (fejk) - Second hand
Hatt - H&M
Ringar - En present


Idag har förresten varit som en liten julafton för mig.
Fick hem 3 av mina 4 beställda skor (nu väntar jag bara på bootsen från modekungen), fick brevet från Hanna med små presenter och shoppade även lite på Lindex som jag visar upp om nån dag. En riktigt bra dag med andra ord :)



Kommentarer

sv: ja, något positivt har väl ändå den teknologiska framfarten :)



Underbart pigg du ser ut, hoppas du mår lika bra som du ser ut!

snygg outfit! =)

halsbandet blev jag kär i direkt :D

sv: ett pokerface är alltid tillåtet! visst gör shopping en också på mycket bättre humör, det kan nästan göra en hur glad som hellst när man är nere.

Outfiten din är riktigt snygg!

» Anna

Hejsan fina du! Nu är det så att jag söker massvis utav människor runt om i landet som gillar att skriva! Jag håller nämligen på med ett projekt där jag skall göra en kärleksnovellsamling fullproppad med hjärtskärande kärleksnoveller, så om du känner dig manad så får du så hemskt gärna kolla vidare på min blogg :) stor kram Anna

åh va kul att du kör på din vanliga stil nu igen, du ser bara pigg ut, impad att du kan vara så igång ändå pga operationen :) vad bra att presenterna var uppskattade:) fortsätt krya på dig gumman, kram :)

http://www.tradera.com/auktioner/4nnieh



http://www.tradera.com/auktioner/4nnieh



http://www.tradera.com/auktioner/4nnieh



KOLLA IN MINA ANNONSER PÅ TRADERA, NYTT & BILLIGT UTROP!!

OBS!! EN TIMME KVAR.



SKOR, VÄSKOR ETC! BOHO, RETRO, FASHION HELT ENKELT!



FYNDA!! UTROPSPRIS 1:-

» agnes

hej jag har råkat tappa bort din hotmail så kommenterar här istället ! :D Jag är rå nöjd men både jackan och tröjan som jag köpte av dig för ett litet tag sen! Och godisarna hoho, dem var de inge fel på :) kram

Babyhoe: Ja nu kommer det ju troligen inte dyka upp outfits så ofta men ibland ska jag nog se till att hoppa ur mjukiskläderna :) Kram kram Bejbie!


Kom ihåg






Trackback