En höstig outfit

Idag var vi inne i "stan" en sväng och uträttade ett ärende så jag kände att det var dags att fota en outfit och hoppa ur mjukiskläderna för en dag (eller ett litet tag, hoppade i mjukisarna direkt vi kom hem igen, hihi). Idag invigde jag min nya långkjol från H&M som jag gillar förbaskat mycket!! Invigde även min nya mysiga halsduk som jag köpte på lindex för nån dag sen + mina nya second hand vantar i skinnimitation.



Skor - Second hand (110 kr)
Kjol - H&M (179 kr)
Jacka - Köpt i London (ca 370 kr om jag inte minns galet)
Halsduk - Lindex (79.50 kr)
Hatt - Tally Weijl i Schweiz (ca 70 kr)
Vantar - Second hand (5 kr)
Skärp - Second hand (10 eller 20 kr)
Glajjor - Lindex



Kommentarer
» Ivana

snyggt!!! gillar hur du har matchat den gröna med den röda!!! =)


Kom ihåg






Trackback