Läsarstilen #22

Idag bjuder 17-åriga Ilirida Krasniqi på sin sjukt snygga outfit! Hon driver bloggen: http://idalida.dk/


Jakke + læderbukser - Asos
Skorte – H&M
Sko – Jette Fris
Taske – Guess

Det här är nog en av de snyggaste outfitsen som jag publicerat på min blogg någonsin. Jag verkligen störtälskar mixen av de fräcka skinnbrallorna och skorna tillsammans med den lite mer romantiska kappan, det blir som en bra balans. Hennes kappa var så fin att jag vet inte vad. Det är egentligen inte alls en Jennilie-kappa men så som hon matchat den går det ju inte att avstå från att bli kär i den! Den kommer från Asos och ni hittar den här. Jag vet inte vad jag ska skriva förutom att det är bland det snyggaste jag sett, punkt slut.





Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Sv: Tack :) Ja, jag också!

Mange tak for de søde ord! :-)

Fed blog du har...

knus

Jadu, jag hoppas verkligen att det är dags snart! sitter här med värkar, det har jag gjort sedan midnatt. inga framsteg i värkarna heller. är rätt trött kan jag medge.


Kom ihåg






Trackback