Kors i öronen..

Hej hopp. Idag har det inte blivit mycket till bloggande och mer än det här inlägget blir det inte heller, jag har som inget att komma med just nu känner jag. Är precis hemkommen från sjukgymnasten som det gick så där hos. Nu har nämligen ännu en nerv i mitt vänstra ben börjat jävlas med mig, en nerv som kommer från nån disk över den jag opererade. Varför? Troligen för att de belastas extra mycket just nu och med mig tur får jag väl ännu ett diskbråck. Nä jag måste tänka positivt, det går nog över och är inget att oroa sig för.

För nån dag sen hittade jag dessutom ett par örhängen jag glömt bort att jag hade, små kors som jag köpte för flera flera år sen, måste ha varit typ 11 år eller något. Man kan inte se dem så väl på bilden nedan men storleken ser man i alla fall.



Imorgon ska jag försöka bjuda på en outfit, eller i alla fall visa något/några av mina nya fynd.
Kram! :)



Kommentarer

fan va segt. hoppas att det inte är något mer än tillfällig värk! du är verkligen värd att få leva utan smärta resten av livet nu.

kram!

» frida

kikar in! allt bra? :)

» A

hey! har frågestund på min blogg

nu & skulle bli jätteglad om du

frågade något :) danke!

» Ida

Fin header :)

söt bild! :)

hej jennelie är det kul i skåne? :)

saknar du inte umeå? :)

» bitte



Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

krogen kanske är annorlunda i din stad :D (för jag har för mig att du inte bor i stockholm... eller är ja ute och cyklar? haha)



hahahaahaha vilket i-lands problem, träningvärk av shopping :D

Det gör jag lmed :) hittar alltid unika o fina plagg därifrån!


Kom ihåg






Trackback